fredag 24 oktober 2014

Beställningen från Animail

Jakten på torrfoder som bägge killarna
äter har fått sin lösning.

Testpåsarna från James Wellbeloved
resulterade i att jag köpte 4 kg
Oral Care därifrån.


Det var för en vecka sen jag beställde från
Animail. De hade ett litet lägre pris just då
samt att mitt vanliga ställe Zooplus.se hade
slut på fordret så då beställde jag därifrån.


För att komma undan fraktavgiften så fick jag beställa
lite till.

Men en så kallad leksak med mynta var riktigt kul
tycke Sangi.


Kitty Boink XL, var också bra.



Och den här matskålen var ju riktigt läcker.

Så är det en hundskål också. 

Det är bara metallskålen som man behöver diska
eftersom den går att ta ur från den orange plast-
behållaren.

Och det tycker jag är riktigt bra. Den skulle ha
varit lite större bara, men de var så himla dyra.

Men det tog nära en vecka innan jag fick varorna,
men de blev hemsända, det var bra att slippa
kånka på paketet.

Inga kommentarer: