söndag 20 december 2015

4:e Advent och leksaksutdelning

4:e Advent



Jag hade köpt en massa grejer till grabbarna 
och ikväll fick de prova ut dem.
Det första var en ny vässbräda.

Denna går att lägga sig i.
Perfekt tycker Sangi som låg där länge.





En mysig bädd, hade jag tänkt.

Men jag hade glömt att de inte gillar den mjuka,
luddiga kudden. De gillar inte materialet så de
vägrade gå in i bädden.

Hercules gick bara in så långt så han kunde ta med sig
en leksaksmus ut.




Applaws i två provpack.

Sangi mumsar på, verkar gott.




En liten vit mus fylld av kattmynta.

Jag köpte ett 6-pack, så lilla Pärlan fick en, hon också.
(Katten jag är "helg-vakt" åt. )

Hon blev inte imponerad.

Hercules leker hysterisk med sin, han bara älskar den.

Jag är lite orolig för att de ska äta upp den lilla musen.
För den är i minsta laget för en Sibir och en Maine Coon.




En nyare variant av leksaken Senses blev det också.

Den här har en mer bubblig bana och en blinkande boll.

Ännu har den inte blivit någon hit. De tycker att matte
ska vara med och leka. Så jag får väl sätta ihop denna nya
med den gamla banan så blir det kanske kul.

På bilden syns också den förra vässbrädan som är populär så 
nu har de varsin.







1 kommentar:

Dui och Deco sa...

Åh så mycket fina saker! Omtänksamt av matte! Nosbuffar