onsdag 29 april 2015

Min promenadväg!

Jag har under 5 månader varit i en sk Fas 3-plats.

Det enda som var bra, var att vi kunde gå en daglig promenad
i omgivningen om vi ville. Och det ville jag, ofta. Idag hade
jag med mig en kamera och tog några foton av vad jag 
passerar på min väg.

Skylten som informerar om kalkbruket.



Och så här ser det ut idag.



Och här blommar en för mig okänd växt, men
vackert blommar den.



Och på havet såg jag en segelbåt. 



Här är skylten om Galgberget.

En otäck berättelse.



Det blev en vacker bild av en hemsk plats.




Nedanför berget ligger lasarettet där det finns en
ambulanshelikopter.

Här kan man se den skymta bakom trädet.



Sen går jag vidare mot bebodda trakter och tillbaka. 
Det brukar ta runt 1 timme med sällskap.



Inga kommentarer: