tisdag 22 juli 2014

Hercules: Prinskorv är bäst!


MUMS!
(Sangi kommer väl inte?)

Hercules spanade oroligt, han hade inte behövt bekymra sig.
Sangi äter inte vad som helst, även om man kan tro det.

Ja denna Hercules, han kan han.

I flera dagar, veckor, har jag grubblat över vad jag ska ge honom.

Han äter bara Pussi Marinades.

Och bland förpackningens alla sorter, bara kalkon!

Gissa hur många förpackningar som står öppnade i skafferiet.

Det finns bara 3 portioner kalkon i varje kartong, suck!

Idag var kalkonen slut.

Hercules klagade högljutt.

Som en snäll matte, alltför snäll, var jag bekymrad över vad jag
skulle ge honom. Han vägrade äta av de andra sorterna.

Men så kom jag på KORV, han brukar äta falukorv, 
kanske han skulle äta prinskorv också (det som fanns).

JAAAAA, han äter!

Vilken tur att det fanns prinskorv att ta till.






Inga kommentarer: