onsdag 24 augusti 2011

Minnen från 2006


Redan 2006 hade jag några pelargoner i min
samling i lägenheten.

Här ska jag nog plantera om dem misstänker jag.

Det var ett litet gäng redan då. Jag övervintrade
dem i lägenheten under lysrör, både i fönstren
och i lagerhyllor längst med väggarna.

Många pelargoner blev det.

Här ligger Rambo och myser på en av
klätterställningarna, han är 6 år.

Vi hade 2 stora klätterställningar och en
liten i lägenheten.

Allt för katterna.

Sickan 12 år på den lilla klätterställningen.

Rambo 6 år. Det slår mig att hans päls var
betydligt kortare då än nu.
I år fyllde han
11 år.

Hopi 9 månader.

Undrar nog varför matte har så mycket blommor.

Här sitter Hopi och spejar på balkongen. Han
var väldigt försiktig och försökte aldrig hoppa
ner trots att vi bara bodde en halv trappa upp.

Nu är det andra bullar, nu ska han ut i trädgården
i ur och skur.

Fast han är väldigt lydig när matte ropar.

Husse däremot, bryr han sig inte ett dugg om, när han
ropar och letar efter honom.

Det är 2 år tills vi flyttar till ön och
ett litet ljushylt monster flyttar in.

Inga kommentarer: